Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΑΙΡΕΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ "ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ" ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
στο κείμενο του συναδέλφου Θεοδωρακόπουλου Δημήτρη Δασκάλου του 9ου Δ.Σ.Καστοριάς
(Αφορά τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Καστοριάς (2.12.2009). Περισσότερα - Ετικέτες : Συνεδριάσεις ΠΥΣΠΕ)

Αγαπητέ συνάδελφε ,
Διάβασα με προσοχή τα όσα αναφέρεις στο κείμενό σου «ΑΙΡΕΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ «ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ» ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ» .

Οι δικές μου προτάσεις προς το ΠΥΣΠΕ (αν καταλάβατε καλά) ήταν προς το συμφέρον των συναδέλφων και την ισότιμη αντιμετώπιση των συναδέλφων και των σχολικών μονάδων (Σε άλλο σχολείο περίσσευε συνάδελφος και σε άλλο σχολείο έλλειπαν ώρες) .

Διαφώνησα με την ανάθεση των «συγκεκριμένων υπερωριών» , όχι γιατί δε θέλω να γίνουν αυτές οι ώρες στο σχολείο , ούτε γιατί διαφωνώ με την ανάθεσή τους σε συγκεκριμένο συνάδελφο .

Η διαφωνία μου έχει να κάνει με τον τρόπο που έγιναν .

Κύριε συνάδελφε , κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να αναλάβει υπερωρίες . Όταν κάποιος συνάδελφος εκπαιδευτικός δε συμπληρώνει το ωράριο στο σχολείο του δύναται να συμπληρώνει στο ολοήμερο (Φ.361.22/41/49889/Δ1/1.6.2004 άρθρο 4 , παρ.3ε) χωρίς να παραβιάζεται το συνεχές εξάωρο .

Από που συμπεραίνεται ότι είμαι υπέρ της καταστρατήγησης του ωραρίου. Είμαι υπέρ των συναδέλφων εφαρμόζοντας το δίκαιο του νόμου προς όλες τις κατευθύνσεις .

Ως αιρετός εκπρόσωπος του κλάδου ήμουν και θα είμαι πάντα υπέρ των συναδέλφων .


Ταβελάρης Σωτήριος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Καστοριάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου